“House of British Brands” jaunais veikals ver durvis t/c Origo

Šodien, 22.augustā, tiek atklāts House of British Brands (HBB) jaunais veikals tirdzniecības centrā Origo, informē uzņēmuma pārstāvis Armands Vīksne. HBB ir vienīgais mazumtirdzniecības veikals, kas ekskluzīvi Latvijā pārstāv dažādus britu modes zīmolus, reprezentējot britu modes redzējumu.

House of British Brands ir 2019.gadā Latvijā radīts zīmols, pārmantojot modes preču uzņēmuma Debenhams labākās tradīcijas. HBB līdz šim strādāja t/c Spice. HBB priekšteča zīmola Debenhams veikals Latvijā (t/c Spice) tika atklāts 2014.gadā, iemantojot lielu popularitāti klientu vidū ar apģērbiem raksturīgo drosmi, savdabību un visā pasaulē atpazīstamo stilu.

“Atverot jauno veikalu t/c Origo telpās, esam pāršķīruši jaunu lappusi zīmola attīstības vēsturē. Augstu vērtējam tirdzniecības centra jauno veidolu, kas pēc rekonstrukcijas ir kļuvis par vienu no mūsdienīgākajiem iepirkšanās centriem Rīgā. Kā atklāšanas dāvanu visiem apmeklētājiem piešķirsim 25% atlaidi pirkumiem jaunajā veikalā līdz pat septembra sākumam,” komentē House of British Brands pārstāvis Armands Vīksne.

“Šajos ekonomiskajos apstākļos, demokrātiskas apģērbu cenas ir ļoti svarīgs kritērijs pircēju izvēles skalā. Atrašanās vieta pilsētas centrā, Origo – ar lielo apmeklētāju plūsmu – labi sader ar HBB filozofiju – piedāvāt sezonas jaunāko catwalk modi par pieejamām cenām,” piebilst A. Vīksne.

Tāpat kā iepriekš u/v Debenhams, arī House of British Brands varēs atrast spilgtus un neatkārtojamus apģērbus dažādām vecuma grupām, tostarp jauneklīgo “Quiz”, apģērbu zīmolu visai ģimenei “M&Co”, pusaudžu iecienīto “Kylie”, “Khost”, bērnu modes preču līniju “Kite&Cosmic”, iedvesmojošo modes zīmolu “Sonder Studio”, apakšveļas un mājas tērpu zīmolu “Anya Madsen” un citus Lielbritānijā iecienītus zīmolus.

Veikals atradīsies t/c Origo jaunās ēkas 2.stāvā.

HBB apgrozījums 2021.gadā bija 1,33 miljoni EUR.

Leave a Comment